اوورسیز پاکستانی ملک کی ترقی میں اہم کردار ادا کر رہےہیں:عبداللہ گل

عظیم جرنیل کے بیٹے کو کویت میں خوش آمدید کہتے ہیں: حافظ محمد شبیر

 

سابق آئی ایس آئی چیف کے بیٹے کے اعزاز میں عشائیہ: کمیونٹی کی ممتاز شخصیات کی شرکت پاکستان کے سابق آئی ایس آئی چیف حمید گل کے اعزاز میں پاکستان بزنس سنٹر کے ڈائریکٹرحافظ محمد شبیر نے جمعہ کی شب کراون پلازہ میں عشائیہ دیا جس میں کمیونٹی کی ممتاز شخصیات نے شرکت کی۔عبداللہ گل حافظ محمد شبیرکی دعوت پر گزشتہ روز کویت پہنچے تھے وہ آج پاکستان بزنس سنٹر کے زیراہتمام یوم دفاع کے سلسلہ میں منعقدہ ایک تقریب میں شرکت کریں گے۔

 

 تقریب سے خطاب کرتے یوئے حافظ محمد شبیر نے کہا کہ وہ ایک عظیم جرنل کے بیٹےکو کویت کی سرزمین پر خوش آمدید کہتے ہیں انہوں نے کہا کہ جنرل حمیدگل ایسے جرنل تھے جن سے زمانہ ڈرتا تھا دشمن ان سے خوفزدہ رہتا تھا۔ انہوں نے عبداللہ حمید گل سے مخاطب ہوئے کہا کہ آپ یوم دفاع کے حوالہ سے ایک منفرد تقریب میں شرکت کر رہےہیں پہلی مرتبہ کویت میں ایسی تقریب منعقد ہو رہی ہے جس میں جنگ65 کے شہداء اور غازیوں کے حوالہ سے ایک فوتو گیلری تیار کی گئی ہے یہ ایک سرپرائز ہو گا کہ جنگ65 کے غازی بھی تقریب سے خطاب کریں گے جن میں سے ایک غازی کا پورا بازو جنگ کی نذر ہو گیا تھا۔ شہداء اور غازیوں کے لواحقین شرکت کریں گے۔ان کے علاوہ برادر ملک کویت میں خدمات انجام دینے والے حاضر سروس فوجی بھی پہلی مرتبہ کسی تقریب میں شرکت کریں گے قبل ازیں عبداللہ گل نے اپنے مختصر خطاب میں کہا کہ وہ حافظ محمد شبیر کے تہہ دل سے گذار ہیں جنہوں نے انہیں کویت آنے اور پاکستانی کمیونٹی سے ملاقات کا موقعہ فراہم کیا۔انہوں نے کہا کہ اوورسیز پاکستانی ملکی ترقی میں انتہائی اہم کردار ادا کر رہے ہیں ملکی معیشت کو استحکام دینے میں اوورسیز پاکستانی ریڑھ کی ہڈی کا کردار ادا کر رہے۔

 

انہوں نے موقعہ پر موجود میڈیا ارکان کو بھی خراج تحسین پیش کیا اور کہا کہ میڈیا معاشرے کا چوتھا ستون ہے۔انصاف ویلفیئر سوسائٹی کویت کے وائس چئیرمین ایگزیکٹیو بورڈ تبسم جاوید ملک نے بھی تقریب سے مختصر خطاب کیا آور کہا کہ وہ عبداللہ گل کو کویت میں خوش آمدید کہتے ہیں۔کمیونٹی کی جن سرکردہ شخصیات نے تقریب میں شرکت کی ان میں ڈاکٹر شجاع الدین صدر ایسوسی ایشن آف پاکستانی ڈاکٹرز ان کویت انیس الرحمان بٹ شمشاد احمد خان رہنماء انصاف ویلفیئر ایسوسی ایشن کویت اسكے علاوه راجا ظفر, افضل شافى, عاطف صديقى (پاكستانيز ان كويت), نعيم جان, احتشام الله دته, محمد عمر, طارق نزير, طارق اقبال و شهزاد اقبال (وپ) , طارق علی محسن, عابد ملك و خالد نور,عرفان كيانى, ايوب بهٹي, احسان بيگ (سماد) اور دیگر شامل تھے۔ کھانے کے بعد ملکی حالات پر گفتگو ہوئی عبداللہ گل نے ملکی حالات کا غیر جانبدارانہ اور دلچسپ تجزیہ کیا۔ انہوں نے میڈیا ارکان اور شرکاء کے سوالات کے تسلی بخش جوابات دیئے اور آخر میں پاکستان اور امت مسلمہ کی ترقی و سلامتی کیلئے دعا بھی کرائی۔ فوجی بینڈ کےساتھ کویت کی تاریخ میں پہلی مرتبہ 85 طلباء پرفارم کریں گے۔ حافظ محمد شبیر نے میڈیا کو بھی خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ لوکل میڈیا میرے لئے فیملی کی طرح ہے جو اس پروگرام کی کامیابی کیلئے صبح و شام ان کے ساتھ کام کرہا ہے۔

 
 
7.png

login with social account

Unimoni Asia Cup 2018

كون جيتے گا یونیمونی ایشیا کپ كا فائنل؟

250 دينار جیتنے کا موقع

اپنى پیشن گوئی 60960999 وٹس اپ پر بھیجیں

یونیمونی: ٹیم كا نام - آپ کا نام

جوابات وصول کرنے کے لئے آخری تاریخ  27-ستمبر-2018

 

رقم الترخيص العرض:ت-ج 2018/221

Images of Kids

Events Gallery

Currency Rate

/images/banners/muzainirate.jpg

 

As of Wed, 26 Sep 2018 08:37:17 GMT

1000 PKR = 2.446 KWD
1 KWD = 408.814 PKR

Al Muzaini Exchange Company

Go to top